23 maart waren we bij de Social Trade Organisation in Utrecht in overleg met het Circuit en de koplopers van de andere communities. Op de agenda stonden interessante punten over hoe we het beste bepaalde kosten kunnen verrekenen tussen het Circuit en de communities. Wat de best-practice strategie├źn zijn en welke strategie het beste past bij een bepaalde community. Hoe genereer je nu vraag en aanbod, hoe kom je makkelijker tussen ondernemers. Hoe benader je gemeenten en andere organisaties? Interessante vragen die niet voor elke community generiek zijn.

socialtrade.org

Daarnaast stonden de opbrengsten en kosten van elke community op de agenda. Wat voor prijs kun je vragen voor een aanbod. Welke diensten lever je daarvoor. Moet je een hoge prijs vragen om serieus genomen te worden of juist een lager instaptarief voor een groter bereik.

Stichting De Munterij kiest voor een crowdfunding campagne. Dat betekent dat deelnemers naast een makkelijk instapmoment tegen zeer lage kosten, kunnen kiezen voor een donatie. Via een donatie en de oplaadmogelijkheden kunt u ook al meteen uw Grulden tegoed opwaarderen. Op termijn zullen we abonnementen lanceren die aansluiten op de wensen van de nieuwe deelnemers.